Chat met ons!

Servicedesk Medewerker 2e Lijn

Gemeente Westland zoekt een ervaren Servicedesk Medewerker 2e Lijn voor versterking van haar ICT-team binnen het programma Eigentijdse ICT. Je werkt aan updates, migraties en incidentmanagement. Minimaal MBO-4, 3 jaar relevante ervaring en beschikbaarheid buiten kantoortijden vereist. Start z.s.m., contractduur 3 maanden met mogelijke verlenging.

Salaris/tarief in overleg

Detachering

Nog … dagen

Opdrachtgever: Gemeente Westland
Locatie: Zuid-Holland
Duur: Zo spoedig mogelijk – 3 maanden (met optie tot verlenging van 2 x 3 maanden)
Uren per week: 36 – 40 uur
Deadline: 20 mei 2025, 09:00 uur
Opleidingsniveau: MBO+

Functieomschrijving
Als Servicedesk Medewerker 2e Lijn word je onderdeel van het programma Eigentijdse ICT binnen Gemeente Westland. Je werkt nauw samen met collega’s aan het verhelpen van storingen, het uitvoeren van updates en vervangingstrajecten, en ondersteunt bij nieuwe installaties ten behoeve van de Azure-migraties. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de backoffice en draagt bij aan een stabiele en kwalitatieve ICT-dienstverlening in een dynamische gemeentelijke omgeving.

Taken en verantwoordelijkheden
• Verhelpen van ICT-storingen en uitvoeren van aanpassingen en updates
• Ondersteunen bij vervangingstrajecten en nieuwe installaties
• Monitoren van systemen voor performance, beschikbaarheid en capaciteit
• Proactief beheer van de centrale infrastructuur
• Eerste aanspreekpunt voor backoffice in de ICT
• Ondersteunen bij implementatie van Azure-migraties
• Oplossen van incidenten buiten reguliere kantoortijden

Functie-eisen
• Minimaal MBO-4 opleiding in ICT
• Minimaal 3 jaar ervaring als Servicedesk medewerker 2e lijn
• Bereidheid om buiten kantoortijden bereikbaar te zijn
• Geen zelfstandige (ZZP) inzet toegestaan (DBA)

Nice to have
• Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
• Minimaal 3 jaar ervaring met schrijven van werkinstructies
• Minimaal 3 jaar ervaring met TopDesk
• Aantoonbare ervaring met Active Directory, Exchange, Office 365, Windows 11
• Ervaring met profiel reset via Register Editor en laptops inspoelen
• Ervaring met Intune in de afgelopen 5 jaar

Competenties
• Teamspeler en collegiaal
• Klantgericht en servicegericht
• Flexibel en stressbestendig
• Oplossingsgericht
• Begripvol

Solliciteren







    Vragen over de vacature?

    Stuur Gerben Visser een berichtje.

    Based on the PADDAP framework Talentwave Solution