Functioneel Beheerder

De gemeente IJsselstein zoekt een ervaren Functioneel Beheerder Zorgned voor 16 uur per week. Je draagt zorg voor het beheer en de doorontwikkeling van het systeem Zorgned binnen het Sociaal Domein. Ervaring met Zorgned, gemeentelijke processen en systeemoptimalisatie zijn vereist.

Utrecht

8-16u

Uurtarief in overleg

Detachering

Functioneel Beheerder Zorgned

Opdrachtgever: Gemeente IJsselstein
Locatie: Regio Utrecht
Duur: 6 maanden, met optie tot verlenging (2 maal 6 maanden)
Uren per week: 16 uur
Tarief: In overleg
Deadline: 25 april 2025, 09:00 uur
Opleidingsniveau: HBO

Functieomschrijving

Binnen team Sociaal Domein van de gemeente IJsselstein is eind 2024 het systeem Zorgned geïmplementeerd. Ter ondersteuning van het beheer, het verbeteren van processen en de implementatie van nieuwe functionaliteiten, is IJsselstein op zoek naar een ervaren Functioneel Beheerder.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van Zorgned en het begeleiden van updates, jaarwerk en rapportages. Daarnaast voer je projectmatige werkzaamheden uit, zoals het opzetten van wijzigingsprocessen en het implementeren van landelijke standaarden.

Taken en verantwoordelijkheden

• Beheren van autorisaties en naleving privacybeleid
• Onderhouden van tabellen, inrichting en briefsjablonen
• Monitoren van procesgang, batchopdrachten en koppelingen
• Beantwoorden van informatieverzoeken en mailboxbeheer
• Versiebeheer en testen van nieuwe functionaliteiten
• Jaarlijks aanpassen van tarieven en aanlevering externe informatie (CBS, DigiD audit, etc.)
• Implementeren en verbeteren van processen en werkafspraken
• Begeleiden van nieuwe collega’s en verzorgen van instructie
• Eerste aanspreekpunt voor leverancier en interne stakeholders
• Deelname aan key-users overleg (2-wekelijks)

Functie-eisen

• HBO werk- en denkniveau
• Aantoonbare werkervaring met Zorgned
• Minimaal 3 jaar ervaring als functioneel beheerder bij een gemeente
• Beschikbaar vanaf zo spoedig mogelijk voor 16 uur per week
• Beschikking over eigen laptop en telefoon (BYOD)

Nice to have

• Minimaal 3 jaar ervaring als functioneel beheerder bij een gemeente
• Aantoonbare ervaring met opzetten en beheren van wijzigingsprocessen
• Ervaring met implementatie en verbetering van processen
• Ervaring met het coachen/trainen van collega’s

Competenties

• Grondige systeemanalyse en -inzicht
• Structuur aanbrengen en verbanden herkennen
• Heldere communicatie met gebruikers én techneuten
• Flexibiliteit en aanpassingsvermogen
• Werken volgens PDCA-cyclus

Solliciteren







    Schrijf je in voor een job alert

    Job Alert

    Close icon

    dienstverband

    locatie

    category

    Based on the PADDAP framework Talentwave Solution