Coördinator Digitale Dienstverlening Senior Plus
Hybride
36u
Max. €125,- per uur
De opdracht
De meeste toeslaggerechtigden doen zaken met Toeslagen via de digitale kanalen. We willen ervoor zorgen dat het voor hen nog eenvoudiger wordt om hun zaken met ons te regelen, zodat ze zorgenvrij kunnen beschikken over hun toeslagen. We willen het ook zo simpel maken dat mensen heel snel en makkelijk wijzigingen door kunnen geven. Ze krijgen dan eerder waar ze recht op hebben én we voorkomen dat ze later te veel ontvangen voorschot moeten terugbetalen. Bovendien willen we de digitale dienstverlening aantrekkelijker maken voor mensen die nu nog niet op een digitale manier hun zaken met ons doen. Hoe meer mensen het digitaal lukt, hoe zelfredzamer zij zich voelen. En hoe beter we mensen kunnen helpen die nog niet digitaal zaken met ons kunnen doen. Op een aantal projecten is sterke coordinatie nodig: – De ontwikkeling van live chat. Live chat moet de eerste escalatiemogelijkheid voor burgers gaan vormen vanuit de digitale kanalen website en het burgerportal.
Het kanaal live chat vormt tevens een middel van waaruit Directie Toeslagen hoog-intensieve bedieningsbehoefte kan herkennen en over kan schakelen naar persoonlijker contact.
Taken & Verantwoordelijkheden
De coördinator wordt breed ingezet, werkt nauw samen met het (beoogd) afdelingshoofd Digitale Dienstverlening en maakt onderdeel uit van het team Burgerinteractie en Dienstverlening.
- Doorontwikkeling van de website. Hoe krijgen we een website die voldoet aan onze wensen en eisen. Op gebied van user experience, proces, techniek en bezetting in expertises? Hoe zorgen we voor wendbaarheid en snelle adaptie van nieuwe gebruikerswensen?
- De portal, de portal is the place to be voor de toeslaggerechtigden. Wij zien dit als de plek waar de burger al zijn zaken kan doen. Dat is nu nog niet het geval. Hoe komen we daar? Welke IV is daar voor nodig en hoe werken we aan toevoeging van de juiste functionaliteit?
- Het samenspel tussen de digitale kanalen. Hoe laten we site en portal goed samenwerken voor een seamless flow voor de gebruiker. – Er is een road-map voor te ontwikkelen functionaliteit, hoe integreren we die vanuit 1 gedachtegoed?
- En er is samenhang met de te ontwikkelen app en implementatie social media.
FUNCTIE-EISEN
KNOCK OUT CRITERIA
Een kandidaat NIET aanbieden indien niet voldaan wordt aan de hieronder beschreven Knock-Out criteria. Knock-Out criteria moeten incl. verwijzing naar het betreffende knock-out criterium en uitwerking opgenomen worden in het CV en vermeld worden met een ‘Ja’ . Indien verwijzing en uitwerking ontbreekt in het CV, wordt de aanbieding terzijde gelegd.
- De aangeboden kandidaat beschikt over Minimaal HBO werk- en denkniveau
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring bij de Rijksoverheid .
- De kandidaat is in staat obv data insights verandering in de organisatie te brengen
- De kandidaat heeft kennis van Safe/Agile systematiek
- De kandidaat is in staat obv data insights verandering in de organisatie te brengen